Thursday, October 12, 2006

ကြာျခားခ်က္

သူဟာ က်မရဲ. ေကာင္းကင္ျပာပါ
ဒါေပမယ့္ က်မကေတာ့ သူ.အတြက္ တိမ္လႊာအစိတ္အပုိင္းတခုေတာင္ မျဖစ္ခဲ့ဘူး။

သူဟာ က်မရဲ. လက္ရွိနဲ.အနာဂတ္ဘ၀တစ္ခုပါ
ဒါေပမယ့္ က်မကေတာ့ သူ.ရဲ. အတိတ္မွာေတာင္မရွိခဲ့ဘူး။

သူဟာ က်မရဲ. မရွိမျဖစ္သူတစ္ဦးပါ
ဒါေပမယ့္ က်မကေတာ့ သူ လုိခ်င္တဲ့ အရာတစ္ခုမဟုတ္ခဲ့ဘူး။

သူဟာ က်မရဲ.စိတ္အစဥ္ကုိ လႊမ္းမုိးႏုိင္သူတစ္ဦးပါ
ဒါေပမယ့္ က်မကေတာ့ သူ.ရဲ.ႏွလုံးသား တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာမွာေတာင္ မရွိခဲ့ဘူး။

သူ.ကုိ က်မ သိပ္ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းေျပာျပခ်င္တယ္
ဒါေပမယ့္

သူက က်မကုိ မုန္းဖုိ.ေတာင္ သတိမရခဲ့ဘူး" တဲ့။

No comments: